Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Fallskärmshopp och kalas

Av Sofie - 25 juli 2009 07:04

Ja nu är dagen kommen,dagen då Tony ska hoppa ut från planet och falla typ 3000 meter i 250 km/h. Behöver nog inte säga att han är lite nervös..;) Jag är nervös och det är inte jag som ska hoppa! Men tänk om det skulle hända nått...och det verkar ju inte som om det kommer bli inställt heller eftersom det utlovas sol mitt på dagen. Så vid halv tolv ska vi befinna oss på bänkåshoppfält.

Men allt kommer säkert att gå bra.


Imorgon ska vi hålla kalas här. Lo och jag fyller ju år på onsdag. :) I alla fall så kommer det nog ganska många och en så länge så ser det ut som om det ska regna.Det betyder att vi måste vara inomhus,hade hoppats på en repris från förra året och året före det. Då var det strålande väder,så skönt att ha utomhus kalas när det kommer många barn. Har liksom ingen plats för vilda lekar i mitt lilla hus.:)

I alla fall så har jag massor att göra idag,måste shoppa grejer till kalaset imorgon. men det får jah ta efter fallskärmshoppet..:)


Ha det.

 
 
Sandra

Sandra

25 juli 2009 09:47

Men gud va hemskt!Hoppas du tar många bilder som vi får se!Kram!

http://www.vastanalantbruk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 16 augusti 2009 20:33

Ja då skriver man på de sista raderna i denna blogg. Byter eftersom jag inte längre kan lägga in bilder,har lagt in 100 så nu måste jag betala om jag vill lägga upp fler..:( Det suger. Men men..bara att byta. Så från och med nu bloggar jag på: http:/...

Av Sofie - 12 augusti 2009 14:34

Ja..då var den här aex veckor långa semestern snart slut då..:( Långt till jul är det också,även om det bara är typ 4 månader kvar. Vill inte börja jobba än..:(   Är i alla fall hem och hämtar lite grejer nu,ska strax blåsa upp till stugan igen, skön...

?

Av Sofie - 8 augusti 2009 09:05

Hmm...verkar inte gå att ta bort gamla inlägg..trist..får nog lov att byta blogg..har ni nån att rekomendera?   Den här veckanhar varit helt underbar! Sol!!!! :D  Har varit bad väder. Var i stugan onsdag-fredag,kusin min och hennes dotter kom också d...

Av Sofie - 5 augusti 2009 08:46

Vet inte om man ska skratta eller gråta..ska det aldrig få vara regnfritt typ fem dagar i rad i alla fall? Man kan ju inte planera för nått..:( men men..i måndags bar det ju fin väder så då tog vi oss en bad sväng..Var till Lögdösjön,min kompis från ...

Av Sofie - 3 augusti 2009 09:07

Ja,så är det nog..:) Jag och min sambo har nu tillbringat en helg på tu man hand på hotell Höga kusten. Jätte mysigt och skönt och det bästa var att det inte var jag som hade planerat det..;) God mat,bubbel bad och bubbel i glasen. :) Fin solnedgång ...

Ovido - Quiz & Flashcards